Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Jodli Ferenc | 0 hozzászólás
Két éve volt az első...
2007 szeptember 22-én, a budapesti Deák téri metró aluljárójában és a Gödör Klubban került először megrendezésre az a meghívásos verseny, ahol 20 nemzetközi és 10 hazai rider mérheti össze tudását és felkészültségét. Az utolsó metrókocsi elhaladtával a szervezők a világon eddig példa nélkül álló tereppé alakítják a Deák teret, ahol a mozgólépcsők és alagutak jelentették a versenypályát, melyet ugratók és rámpák tettek még izgalmasabbá. A 6000 euró összdíjazású versenyt az a bringás nyerte, aki leggyorsabban, épségben teljesítette a pályát.
A Deák teret és leginkább annak szövevényes aluljáróját a héten egyik éjszaka ugyanis a Red Bull Metro Ride nemzetközi és hazai downhill-versenyzői szállják meg. Amikor a legtöbb kék szerelvény kocsiszínbe megy, az ország legextrémebb terepbicikli-versenye veszi kezdetét a mozgólépcsőket, peronokat és két metrókocsit is magában foglaló föld alatti pályán.
Extrém downhill pálya a föld alatt
Kérdéses, valóban mozog-e majd a lépcső
Ez minden bizonnyal Európa egyik legtechnikásabb downhill-helyszíne, ahol hegy híján mozgólépcsőkön száguldanak
alá, hogy metrókocsikon és csúszós aluljáró-kövezeten végigtekerve
célba érjenek az ugratókkal és rámpákkal megspékelt pályán.
Kieséses rendszer lesz
Mi az a Metro Ride?
A
Red Bull Metro Ride lényege, hogy egyszerre két versenyző küzd meg
egymással, párhuzamos pályán haladva. Kettejük közül a távot rövidebb
idő alatt teljesítő jut tovább. Így a 32 versenyzőből a hajnali fél
2-kor kezdődő döntők során 16, majd 8, illetve 4 marad, míg végül a két
legjobb teker a kupáért.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Vállalatvezetési szimuláció és más diákversenyek és kupák - jelentkezz október 30-ig