Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Korábban már beszámoltam arról, hogy a 2020. tavaszi karantén bevezetésének kezdetén Budapest egyik legnépszerűbb középfokú oktatási intézményében, a Képző- és Iparművészeti Szakgimnáziumban saját fejlesztésű informatikai rendszert vezetett be az iskola angol tanára. Az új internetes oktatófelület egycsapásra megnövelte a diákok tanulási kedvét, bámulatos fejlődést elérve a nyelvtanulásban, szinte napról napra!
Az egyik tanuló úgy számolt be az új távoktatási rendszerről, hogy számára a tanulás izgalmas játékká változott és hogy szinte észre sem vette, hogy sokkal több időt fordított az angolra.
Az AdPersonamra keresztelt rendszer felületére csak az iskola által bevont diákok juthattak fel és persze az érdeklődő tanártársak. Egyikük osztott meg most velem néhány rövid beszámolót az angol tanár társától még a tavaszi időszakból.
"Küldök néhány screenshot-ot, hogy lásd milyen aktivak az online angol órákon a diákjaink! Minden egyes óra utan fokozottan ragadnak virtuális tollat a gyerekek és fórumon folytatják megbeszéléseiket egymás között."
Ezeket küldte:
A képek tanulsága szerint egy hónap alatt 556 látogatója volt az oldalnak. Ez tényleg rendszeres jelenlétre vall a diákok részéről, ami nagy szó, hiszen mindenfelől azt hallani, hogy nehéz a tanároknak az órákon otthonról részt vevő diákokat aktivizálni és figyelmüket lekötni.
És ami a tananyagot illeti, annak elsajátítására sem lehet panasz, ha az online tanórák után a diákok rendszeresen, hosszú levélváltással folytatták egymással az angol gyakorlást, az angol tanár felügyelő jelenlétében (bár erre láthatóan nem is igazán volt szükségük).
Az AdPersonam távoktatási rendszer felületére, kinézetére is kíváncsi voltam,
amire a következő képeket kaptam:
Igazán ízléses tálalása egy iskolai tananyagnak, figyelemfelkeltő és a szemet irányító elrendezésű! Pedig azt már tudjuk, hogy iskolán belül nem segített az informatika az angol tanárnak. De vajon ki segített akkor neki a rendszert és modern kialakítású tartalmát összehozni?
Erre már nem tudott válaszolni a tanártársa, azt viszont elmondta, hogy már nem ő az angol tanár jelenleg az iskolában! Ezen nem is csodálkoztam. Mert ha ezt a komoly és hatékony távoktató rendszert segítség nélkül programozta le és tartalmi, kinézeti kialakítását is egyedül volt képes az angol tanár elvégezni, akkor tehetségét fontosabb iparágakban is felkarolhatják és az üzleti szférában jobban meg is fizetik.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Tanulj angolul online és keress pénzt az ajánlásával!
Tanulás otthonról avagy egy gimnazista elmélkedései
Az angol nyelvtudás gyógyít?
Diák Menedzsment Bajnokság!