Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Tanuljunk együtt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tanuljunk együtt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Bár a multimédia használata gyorsan terjed a szórakoztatás területén belül, a felsõfokú oktatásban sok problémával kell szembenéznie. Nincsenek kiforrott eszközök, és a jelenlegi fejlesztõi rendszerek nem alkalmasak nagy és összetett tárgykörök feldolgozására.
A felsõfokú oktatásban a multimédia fõ célja a különbözõ médiumok használata és integrálása az eddig megszokott struktúrálatlan szöveggel. A multimédia eszköztára nagy, az egyes lehetõségek beépítésekor azonban vigyázni kell arra, hogy ezek valóban segítsék a tanulási folyamatot.
16 éve | B Klári | 0 hozzászólás
A multimédia mint az oktatás új eszköze
Alig vártam gyerekkoromban, hogy végre megtanuljak olvasni. Persze addig is bújtam a könyveket, és ha nem emlékeztem pontosan a történetre, hát kitaláltam magamnak egy másikat. Így aztán nem nagyon értettem a többieket az iskolában, miért ódzkodnak az olvasástól. Igaz, mint késõbb kiderült, akik hadilábon álltak a betûkkel, többnyire nem sok mesét hallgattak a szüleiktõl. S kevés dologgal lehet oly remekül fölkelteni az olvasás iránti szenvedélyt, mint egy jó mesekönyvvel.
|
|
16 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Távoktatás és távtanulás
Miért is jó távtanulónak lenni? Nem kell korán kelni, beoszthatod az idõd és energiád. Emellett számtalan olyan dologra jut idõd, amirõl hagyományos körülmények között le kéne mondanod.
Távoktatás. A fogalom már hosszú évek óta ismert, ám jelentése folyamatosan bõvül. Míg a hagyományos oktatási rendszer keretein belül zajló távoktatás feltételezte a heti/havi egy-két alkalommal való személyes megjelenést, addig ma már ez sem feltétel.E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu